RUIM 1000 AUTO’S GEVEILD OP 29 EN 30 DECEMBER

Megaveiling BCA dit jaar volledig online

Barneveld – Wie bang was dat de jaarlijkse Megaveiling van BCA er dit jaar bij in zou schieten, kan gerustgesteld worden: op 29 en 30 december veilt BCA Autoveiling ruim 100 auto’s. Verdeeld over twee dagen en geheel online, maar het feest is er niet minder om. Er liggen zoals gebruikelijk mooie cadeaus en winkansen klaar voor autokopers.

Zowel op dinsdag 29 als op woensdag 30 december heeft BCA via Live Online vanaf 9.00 uur ‘s ochtends ruim 900 auto’s klaarstaan om geveild te worden. Het aanbod is afkomstig van grote partners van BCA en verdeeld in 3 segmenten, te weten; ANWB Verkoopservice afkomstig, goedkopere auto’s en lease/fleet (waardige) auto’s. De Megaveiling is voor autobedrijven een mooie gelegenheid om voorraden voor het komend jaar in te slaan.

Online

Hoewel de Megaveiling voor de elfde keer wordt gehouden, is de editie van 2020 anders dan de voorgaande edities: hij wordt dit jaar geheel online gehouden; de veilinghal bezoeken is dus niet mogelijk. Daarom maakt BCA er dit jaar een extra leuk online feestje van!

Extra feestelijk

Zoals gebruikelijk krijgen kopers per vijf gekochte auto’s een credit waarmee mooie cadeaus uitgekozen kunnen worden. Omdat het aanbod op deze twee dagen zo groot is en BCA wil voorkomen dat kopers kavels missen, is het gebruik van de online Biedagent extra aantrekkelijk. Deze tool maakt het mogelijk om voorafgaand aan de veiling een maximum bod in te schieten, waarna er door de computer automatisch namens jou meegeboden wordt. Wie de Biedagent gebruikt, kan dankzij de Biedagent Verdubbelaar extra snel credits sparen.

Mooiste werkplek

Vaste klanten kunnen dit jaar ook meedoen met de winactie voor de mooist versierde werkplek. Door een foto te delen op de social media kanalen van BCA maken de inzenders kans op een Playstation.

Programma

Een iets andere Megaveiling dit jaar dan de afgelopen tien edities dus, maar minstens zo feestelijk en met meer voordeel dan ooit. Ruim 100 auto’s, verdeeld over twee dagen en met mooie prijzen en cadeaus. Alle informatie over de Online Megaveiling 2-daagse van BCA op 29 en 30 december 2020 is te vinden op www.bca.com/megaveiling.